Saltar ao contido principal
Inicio » Sede electrónica » Información da sede » Aspectos técnicos

Aspectos técnicos

Política de accesibilidade

A política de accesibilidade da páxina web da Sede Electrónica da USC non recolle compromisos adicionais aos mencionados na lexislación vixente sobre accesibilidade:

  • A Lei 34/2002, do 11 de xullo, de servizos da sociedade da información e de comercio electrónico na súa disposición adicional quinta dispón que "as administracións públicas adoptarán as medidas necesarias para que a información dispoñible nas súas respectivas páxinas da Internet poida ser accesible a persoas con discapacidade e de idade avanzada, de acordo cos criterios de accesibilidade ó contido xeralmente recoñecidos"
  • O Real decreto 1494/2007, do 12 de novembro, polo que se aproba o Regulamento sobre as condicións básicas para o acceso das persoas con discapacidade ás tecnoloxías, produtos e servizos relacionados coa sociedade da información e medios de comunicación social.
  • A Lei 40/2015, de 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público no seu artigo 38.5 establece que “A publicación nas sedes electrónicas de informacións, servizos e transaccións respectará os principios de accesibilidade e uso de acordo coas normas establecidas ao respecto, estándares abertos e, no seu caso, aqueles outros que sexan de uso xeneralizado polos cidadáns.

  • O Regulamento polo que se implantan medios electrónicos que facilitan o acceso da cidadanía aos servizos públicos da Universidade de Santiago de Compostela e se crea a Sede Electrónica da Universidade de Santiago de Compostela, o rexistro electrónico e o taboleiro de anuncios da USC que fixa "os principios de accesibilidade e usabilidade, establecidos na Lei 11/2007, de 22 de xuño, de acceso electrónico dos cidadáns aos Servizos Públicos, nos termos ditados pola normativa vixente nesta materia en cada momento".

 

Identificación e sinatura

O artigo 24 do "Regulamento polo que se implantan medios electrónicos que facilitan o acceso da cidadanía aos servizos públicos da Universidade de Santiago de Compostela e se crea a sede electrónica da Universidade de Santiago de Compostela, o rexistro electrónico e o taboleiro de anuncios da USC"[1], establece que para acceder aos servizos desde a sede electrónica, a cidadanía e o persoal universitario poderán utilizar calquera dos sistemas de sinatura electrónica admitidos pola USC, conforme a política de sinatura da USC debendo asegurar a integridade e a autenticidade de documentos electrónicos, engadindo, no seu parágrafo 3, que a USC establecerá na súa política de sinatura os sistemas e certificados electrónicos admitidos para relacionarse electrónicamente con ela.

Identificación:

A Resolución do 26 de abril de 2017, da Secretaría Xeral da Universidade de Santiago de Compostela, pola que se aproba a política de sinatura electrónica [2]sinala, por unha banda, no seu artigo 6, os seguintes sistemas de identificación admitidos para acceder a un procedemento en sede electrónica ou a través dunha aplicación corporativa:

  1. Certificados persoais admitidos na plataforma de validación de @firma. recollidos no apartado DPV e información de certificados soportados da seguinte ligazón:     (https://administracionelectronica.gob.es/ctt/afirma/descargas#.WTGKqCVf2M-).
  2. Certificados incluídos no DNI electrónico.
  3. Claves concertadas do sistema Cl@ve.
  4. Certificados de empregado público.
  5. Claves concertadas da USC. (Máis información na sección de identidade da ATIC: http://www.usc.es/gl/servizos/atic/identidade/index.html)
  6. Credenciais de identificación do sistema SIR da Rede Iris nos procedementos espe­cíficos en que así se dispoña.

O sistema ordinario de identificación na sede electrónica será o de clave concertada, agás para o caso de seren formuladas solicitudes por persoas alleas á USC.

Para facilitar o acceso de persoas de nacionalidades distintas da española no uso de procedementos da USC poderán utilizarse de xeito excepcional outros sistemas de acceso para alumnos estranxeiros ou solicitantes estranxeiros en convocatorias da USC, procu­rando que sexan mecanismos de identificación que utilicen credenciais de servizos de identificación de terceiros de ampla difusión nas relacións electrónicas

Sinatura:

Por outra banda, o artigo 7 da citada Resolución da Secretaría Xeral pola que se aproba a política de sinatura electrónica determina os seguintes sistemas ordinarios de sinatura dos documentos que se presenten na USC:

  1. Certificados electrónicos recoñecidos ou cualificados de sinatura electrónica.
  2. Claves concertadas do sistema Cl@ve.
  3. Clave concertada da USC. (Máis información na sección de identidade da ATIC: (http://www.usc.es/gl/servizos/atic/identidade/index.html)
  4. Certificados de empregado público.
  5. Credenciais do sistema SIR da Rede Iris nos procedementos específicos en que así se dispoña

O sistema ordinario de sinatura na sede electrónica será o de clave concertada, agás para o caso de seren formuladas solicitudes por persoas alleas á USC.

Para facilitar o acceso de persoas de nacionalidades distintas da española no uso de procedementos da USC, poderán utilizarse de xeito excepcional outros sistemas de sinatura para alumnado estranxeiro ou solicitantes estranxeiros en convocatorias da USC, procurando que sexan mecanismos de sinatura que utilicen credenciais de servizos de identificación de terceiros de ampla difusión nas relacións electrónicas

 



Soporte e axuda

Para calquera cuestión relacionada cos requisitos técnicos para o uso da Sede e os certificados electrónicos de identidade asociados a ela, pode dirixirse ao Centro de Atención a Usuarios da USC, polos procedementos establecidos, a saber:

  • Por teléfono, chamando á extensión 55555. Desde fóra da USC: 881811000 - 55555
  • Por correo electrónico á dirección cau@usc.es
  • A través do formulario de notificación de incidencias no enderezo:

 

http://www.usc.es/gl/servizos/atic/cau/notificar.jsp

 

Interrupción do servizo

A Sede estará operativa os sete días da semana durante as 24 horas do día.

No caso de interrupcións non planificadas, e sempre que sexa posible, disporanse as medidas para que as usuarias e usuarios resulten informados desta circunstancia, así como dos efectos sobre os prazos de presentación de solicitudes, de ser o caso.

  • Interrupcións programadas

 

  • Interrupcións do servizo

ANO 2013:

O xoves 20 de xuño de 2013 houbo unha interrupción programada do servizo dende as 8:00 ata as 10:30 horas.

O luns 9 de setembro de 2013 houbo unha interrupción programada do servizo dende as 8:00 ata as 8:30 horas.

O mércores 23 de outubro de 2013, houbo unha interrupción programada do servizo dende as 8:00 ata as 9:15 horas.

 

ANO 2014:

O martes 29  de abril de 2014, houbo unha interrupción programada do servizo entre as 8:00 e as 8:15 horas da mañá.

O martes 20 de maio de 2014, por motivos de mantemento, houbo unha interrupción no servizo dende as 8:00 e as 8:05 horas da mañá.

Debido a tarefas de mantemento do servizo de rede de datos, sufriuse un corte de servizo na sede electrónica dende as 8:25 ata as 8:39 o día 21 de xullo de 2014.

Por motivos de mantemento nos sistemas da Sede Electrónica da USC, o mércores día 1 de Outubro 2014, procedeuse a reiniciar as máquinas que prestan estes servizos. Debido a isto, non estivo dispoñible o acceso á Sede entre as 8:00 e as 8:05 horas da mañá.

Por motivos de mantemento nos sistemas da Sede Electrónica da USC, a mañá do mércores día 19 de Novembro de 2014, non estivo dispoñible o acceso a estes servizos entre as 8 e as 8:10 horas da mañá.

Na mañá do mércores día 10 de Decembro de 2014 procedeuse a realizar tarefas de mantemento na Sede Electrónica da USC, polo que os servizos da mesma non estiveron dispoñibles entre as 8 e 8:45 horas da mañá.

Por motivos de mantemento nos sistemas da Sede Electrónica da USC, o martes día 16 de Decembro, procedeuse a reiniciar as máquinas que prestan estes servizos. Debido a isto, non estivo dispoñible o acceso á Sede entre as 8 e as 8.05 horas da mañá.

ANO 2015

 Por motivos de mantemento nos sistemas da Sede Electrónica da USC, o xoves día 15 de Xaneiro, procedeuse a reiniciar as máquinas que prestan estes servizos. Debido a isto, non estivo dispoñible o acceso á Sede entre as 8 e as 8.05 horas da mañá.

  Por motivos de mantemento nos sistemas da Sede Electrónica da USC, mañá xoves día 22 de Xaneiro 2015, procederase a reiniciar as máquinas que prestan estes servizos. Debido a isto, non estará dispoñible o acceso á Sede entre as 8 e as 8.05 horas da mañá.

 Por motivos de mantemento nos sistemas da Sede Electrónica da USC, o xoves día 26 de Febreiro, procedeuse a reiniciar as máquinas que prestan estes servizos. Debido a isto, non estivo dispoñible o acceso á Sede entre as 8 e as 8.05 horas da mañá.

  O xoves día 19 de Marzo de 2015 procedeuse a realizar tarefas de mantemento na Sede Electrónica da USC, polo que os servizos da mesma non estiveron dispoñibles entre as 8 e as 9 horas da mañá.

Debido a incidencias técnicas, o venres día 15 de maio de 2015 procedeuse a realizar unha interrupción programada no servizo dende as 13:30 horas, cunha previsión dunha duración mínima de 7 horas. A sede volveu a estar operativa o martes 19/05/2015 ás 15:19 horas.

 

O xoves 28 de maio de 2015 houbo unha interrupción programada do servizo de rexistro electrónico dende as 8:00 ata as 9:00 horas da mañá debido á actualización da plataforma na que funciona a aplicación que da soporte ao mesmo.

  Por motivos de mantemento nos sistemas da Sede Electrónica da USC, o  luns día 16 de Novembro, procedeuse a reiniciar as máquinas que prestan estes servizos. Debido a isto, non estivo dispoñible o acceso á Sede entre as 8 e as 8.05 horas da mañá.

Por motivos de mantemento nos sistemas da Sede Electrónica da USC, o venres día 18 de Decembro, procedeuse a reiniciar as máquinas que prestan estes servizos. Debido a isto, non estivo dispoñible o acceso á Sede entre as 8 e as 8.05 horas da mañá.

Ano 2016:

Por motivos de mantemento nos sistemas da Sede Electrónica da USC, o martes día 8 de Marzo, procedeuse a reiniciar as máquinas que prestan estes servizos. Debido a isto, non estivo dispoñible o acceso á Sede entre as 8 e as 8.05 horas da mañá.

 Por motivos de mantemento nos sistemas da Sede Electrónica da USC, o martes día 20 de Xuño, procedeuse a reiniciar as máquinas que prestan estes servizos. Debido a isto, non estivo dispoñible o acceso á Sede entre as 8.45 e as 8.50 horas da mañá.

Por motivos de mantenemento nos sistemas da Sede Electrónica da USC, o xoves día 8 de setembro de 2016, procedeuse a reinicar as máquinas que prestan estes servizos. Debido a isto, non estivo dispoñible o acceso á Sede entre as 8.00 e as 8.05 horas da mañá.

2017

Por motivos de mantemento da Sede Electrónica o servizo estará interrumpido o día 28 de febreiro  de 8:00 a 8:05 da mañá.

 Por motivos de mantemento da Sede Electrónica o servizo estará interrumpido o día 7 de marzo  de 8:00 a 8:15 da mañá.

 Por motivos de mantemento o servizo na Sede Electrónica estará interrompido o día 29 de marzo  de 7:00 a 9:00 da mañá.

Por motivos de mantemento o servizo na Sede Electrónica estará interrompido o día 18 de xullo  de 9:00 a 11:00 da mañá.

Por motivos de mantemento o servizo estará interrumpido o xoves 24 de agosto de 2017 de 9:00 a 9:05 horas e entre 11 e as 11:05 horas da mañá.

Por motivos de mantemento o servizo estará interrumpido o mércores 27 de setembro de 2017 de 9:00 a 9:05 horas, e entre 11 e as 11:05 horas da mañá.

 Por motivos de mantemento o servizo estará interrumpido mañá  xoves 5 de outubro de 2017 de 9:00 a 9:05 horas, e entre 11 e as 11:05 horas da mañá.

  • Interrupcións non programadas.